Idea Cosmetics – detalii despre livrare
IDEACOSMETICS.RO livreaza in orice localitate din Romania
Expedierea comenzilor dumneavoastra se face prin intermediul celor mai cunoscute firme de curierat din Romania: URGENT-CARGUS si FAN COURIER.
-
Taxa de transport:
-
gratuit (pentru comenzi a caror valoare este de minim 250ron)
-
26 ron (pentru comenzi cu o valoare mai mica de 250ron)
Taxa pentru livrările prin curier rapid
Fan Courier sau
Urgent-Cargus este de 26 RON catre orice localitate din Romania pentru comenzi mai mici de 250 RON.
Comenzile cu o valoare mai mare de 250 RON beneficiaza de transport
GRATUIT.
In cazul localotatilor din afara ariei de acoperire a firmelor de curierat IDEACOSMETICS.RO poate percepe o taxa de kilometri suplimentari de 25 ron.
-
Durata livrarii
-
24-48h oriunde in Romania pentru comenzile care contin numai produse cu disponibilitatea ”in stoc”
Obs: Comenzile inregistrate in fiecare zi dupa ora 15.00 vor fi expediate a doua zi lucratoare. Comenzile efectuate in zilele de Vineri dupa ora 15.00, Sambata si Duminica, vor fi expediate in cursul zilei de Luni.
Cum procedam pentru a obtine informatii legate de coletul expediat?
Este simplu.
Pentru a afla informatii despre livrarea unui colet va rugam verificati daca ati primit de la noi prin e-mail numarul de AWB si data acestuia. Daca acestea au fost trimise inseamna ca livrarea a plecat de la noi si orice informatii se pot obtine numai de la firma de curierat rapid Cargus, la numerele de telefon 0219330 (Bucuresti) si 0219282 (Provincie), comunicandu-le numarul si data AWB-ului din email sau la numarul de telefon 0219336 pentru firma Fan Courier.
De asemenea puteti contacta direct curierul, sunand la numarul de telefon primit in SMS-ul pe care firma Cargus/Fan Courier il trimite la numarul de telefon trecut in comanda.
In momentul in care ati primti AWB-ul, comanda plasata nu mai poate fi anulata, deoarece coletul a intrat deja in posesia firmei Cargus/Fan Courier.
Documentele legale (factura) va sunt predate/trimise in format fizic odata cu comanda in cazul in care ati solicitat acest lucru. Acestea vor fi trimise automat si pe email, odata cu mesajul de confirmare a comenzii. Va rugam sa verificati si sa sesizati in scris lipsa oricarui document in momentul primirii coletului.
De asemenea, firma de curierat Cargus/Fan Courier este obligata sa va intocmeasca o chitanta cu suma de achitat (suma de pe factura) in cazul comenzilor cu plata ramburs. Daca nu ati primit chitanta, va rugam sa o solicitati de la curierul care face livrarea.
In momentul receptionarii coletului va rugam sa verificati integritatea coletului primit.
Comanda trebuie sa ajunga in ambalaj de carton sau plic alb de plastic cu insemnele Cargus/Fan Courier si niciodata in saci de culoare neagra sau altfel de ambalaje. Daca coletul prezinta urme de deteriorare, este murdar, rupt, taiat, desigilat sau ud refuzati primirea coletului. Se va intocmi un proces verbal potrivit acestei situatii. De asemenea, va rugam sa ne anuntati telefonic cat mai repede pentru a lua la cunostinta si a rezolva aceasta situatie.